Post by montovasadar on Mar 5, 2022 16:53:26 GMT -6
------------------------------------------
▶▶▶▶ Clash of Beasts: Tower Defense ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Clash of Beasts: Tower Defense IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koder generatorpunkter ▞▞▞
▞▞▞ Clash of Beasts: Tower Defense 2022 version ▞▞▞
TANKEN VAR VIRKELIG FØJ FØRST, MEN SÅ EFTER AT SPILLE SOM ET PAR TIMER I LIGE BLEV DEN NÆSTE DAG KEDELIG!! NU LIGEDE DET. ER ET FANTASTISK KOOL KONCEPT MED DYREN OG MONSTERNE, MEN BLEV CORNY OG INTET AT GØRE SAMME GAMLE SAMME GAMLE..
spil fungerer fint. Forbindelsesstyrken er fin.. ingen synlige fejl eller fejl. bare et grind spil .. jeg kan ikke se, hvad de kommenterede anmeldelser taler om i 1 stjerne?
Er helt vild med designet og mekanikken. Stort potentiale 💯
Virkelig rigtig kedeligt.
Nedbrud lige nu. For 1 time siden var det fint. Løste dette, og jeg vil give 5 stjerner
Sjovt
Fantastisk grafik
Jeg elsker det...
Anstændig monstersamler. Dejligt anti-tårn forsvarsspil, meget grundlæggende indtil videre
Clash of Beasts: Tower Defense Strategy wvo
Kampe halter ud og bliver aflyst. Halvdelen af tiden med at spille går med at se indlæsningsskærme og barer. Ville være et godt spil, hvis det ikke var ødelagt.
Min anmeldelse slettet? Ikke fair at have lvl 90 år gamle konti i spillet, der allerede blev udgivet for uger siden. Det er bare et falsk håb at konkurrere mod nye spillere, men i virkeligheden er I nødt til at konkurrere mod spillere i begivenheder, der spiller dette spil i over et år. Gør det umuligt for os nye at vinde uden at bruge tonsvis. Jeg har selv lagt mange penge allerede, men jeg tror, jeg er nødt til at stoppe. De opmuntrer os bare til at bruge penge.
Indtil videre kan meget lide krigsdrager som spillet. Begivenhederne er lidt svære at finde. 4 stjerner for at have problemer med at finde begivenheden, når jeg kan se en timer, der stadig kører.
Lidt af et grin, men hvis du ved, hvad du skal gøre, er det tiden værd
ubitrash
Jamie Hill okay
Ville være et bedre spil, hvis chatten ikke ville tage så lang tid for mig at sende en besked. Også i denne raid wars-begivenhed ville det være dejligt, hvis hver gang jeg forsøgte at lave et stort angreb, ville det indlæse fingerkortet og lade mig angribe, men nej, det vil fryse om mig, og så er jeg nødt til at lukke ud og gå ind igen. Løs dette venligst jeg er meget irriteret over det. Bedre vurdering, når det bliver rettet.
Fantastisk spil!
Det er godt, det er fantastisk, men kunne bruge lidt mere til grafik og ting
Elsker spillet
nnngvbnbbnb k5, l, krmjmm66666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666665gbbbgdgggggdsttgvssssssssssssssssssssssssssssssssffgggggggggghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhugggggggggggggggggguguuuuuuuuuuuuuuttttttklllllllllf, IIIII ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, ,rf,,,,,,,,,,,,,,,///////////////////////////////////////////////// /////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////// /////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////// ///////////////////////////////////////////
Quest er svære at gennemføre, når du opgraderer en guldmine eller essens, og det kræver, at du samler disse ressourcer. Tvinger dig til at bruge speed up boost på noget, du måske ikke ønsker at speede op. Ekspeditionsportaler er også svære, når du afføder dem og ikke kan sætte noget af dit udyr på dem.
Ventede spændt på at den skulle udgives! Tillykke til QA og Dev Teams!
Skullgirls: Fighting RPG Jangovar rcjk
Spillet er sjovt, men for at være ærlig er opgraderingerne tidskrævende, og hvis det fryser dig ud, får du ikke belønningen, men du får stadig fradraget. Tre.. ikke fire gange, jeg har tabt store præmier under ridserne, fordi det frøs om mig. Stadig tok mine stjerner....gav mig ikke mine point! Det er en masse arbejde og energi, bogstaveligt talt fordi jeg betalte for 100-energien for supertrækket, taljede for at få mine belønninger! Meget godt spil, har ting at forbedre, men har fremtid. Og meget let at spille og vokse som F2P.
Det minder mig om dragekrige, men uden paneringen kan jeg lide det
Det er War Dragons.
Dyrlig kærlighed! Men i virkeligheden, godt stykke arbejde gutter masser af sjov fortsæt det gode arbejde.
Trash spil og trash udviklere for at slette min anmeldelse.
Clash of Beasts: Tower Defense Strategiya pku
godt
jeg elsker det
Fantastisk spil indtil videre
Der er bare ingen dybde i spillet, det er kedeligt
Sjovt slibende spil med god grafik
Godt spil. Tak
Fantastisk til at føle sig som en Kaiju. Gid der var mere at ødelægge pr kamp
Dejlig monster alfons og sjove raids
Sjovt som pokker!!
Papirkurv, pay2win
★★★★★
Dette spil er meget sejt, jeg elsker mekanikken, og jeg kan godt lide den måde, det spiller på, så hvis du ser dette, så giv det en 5-stjernet anmeldelse og spil
Fantastisk spil meget godt lavet😀😎😎😍😍
Virker ret godt indtil videre, godt at se nye rpg pvp-spil rulle ud
Ikke værd at downloade plads
Fantastisk spil... Kunne være lidt klarere og nemmere omkring opdateringer. Men sorteret.
Et nyt bud på tårnforsvarsspil. Meget sjovt
En super åbenlys rip-off af War Dragons... bortset fra, at WD alligevel er blevet til skrald, så måske vil et klonspil være et forfriskende pust af sød, sød luft, der fører os tilbage til de sjove dage, før Pocket Gems ødelagde det med alle deres dumt sludder. Så hvad pokker, prøv det, det bliver sjovt at se, hvilket spil der bliver kørt i jorden først... det bliver WD
i kiping win efri taym godt arbejde til meyk dess
Elsker det
Clash of Beasts: Tower Defense Strategy wvo