Post by montovasadar on Mar 5, 2022 16:41:02 GMT -6
------------------------------------------
▶▶▶▶ Dragons: Rise of Berk ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Dragons: Rise of Berk IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ codes glitch goud ▞▞▞
▞▞▞ Dragons: Rise of Berk 2022 version ▞▞▞
Het is saai want hij doet het amper en het is scheet
Wauw
Ik heb betaald voor stormvlieg maar kreeg haar niet en had het geld ook niet meer
De game is leuk... als je eenmaal wakker bent gebleven tijdens de afschuwelijke laadtijden. Het laden van de game duurt soms wel drie minuten op een S4 Galaxy.
Betaal om te winnen
Waarom reset mijn harde werk het brengt me terug naar de turtural ik was zo blij toen ik uitstapte en ging slapen en de volgende ochtend werd het gereset, breng me terug naar mijn harde werk
leuk spel, maar je kunt meer draken toevoegen
Altijd leuk spijtig dat ik mijn account van mijn goede kweit ben
Erg leuk, maar soms erg slecht omdat ie het internet niet kan vinden. Terwijl andere apps het internet dan wel pakken.
heel leuk echt leuk
Mwah
Mijn berkd spel is verdwenen en start ook niet op via playstore. Hoe kan dit? Spel is weg! Doe eh wat aan! Laat eens wat horen. Info graag!
Leuk, maar video's kijken voor gratis runen of om dingen langs blokken te haasten, tenzij je een drakenrijder bent. Dat is niet eerlijk, je moet mensen de optie niet geven tenzij het goed werkt. En het is niet omdat je het niet goed kunt laten werken, want toen ik een dragonrider was, had ik geen problemen. Niet eerlijk.
Het is prima als je toevallig een rit krijgt van een draak die je niet wilt houden, zoals mijn geteste trapper die ik graag terug zou willen hebben
Makkelijk te spelen, ziet er net zo uit als de animatie! Hou ervan, hou ervan, hou ervan!
Dragons: Rise of Berk Simulare zfzk
Leuk spel maar als je iets koopt met echt geld dan krijg je niks
Uitstekend spel, ook zonder geld uit te geven.
Ik kan niet meer inloggen en dus kan ik niet vedwr in het spel ik heb het een keer kunnen spelen meer ook niet vind dit er zonde want ik had een speciale draak vind hij fijn als dit gefixt woord.
Hallo, ik ben hier echt geïrriteerd door omdat ik meer dan een jaar vooruitgang heb geboekt met het spel en ik ben uitgelogd en het geeft me niet de mogelijkheid om in te loggen via Facebook en ik weet mijn ondersteuningssleutel niet
Dragones: El resurgir de Mema Simulación lhxh
Dragons: Rise of Berk سیمولیشن wzum
Spel is oké. Maar er is een probleem met het verbinden met de server. Zelfs na een sterke wifi-verbinding zegt het dat het geen verbinding kan maken. Nu kan ik niet eens inloggen en spelen. Maar toen ik het kon spelen, was het oké. Maar los de serverproblemen op. Dan speel ik het spel opnieuw.
Ik verloor alles in het spel toen ik mijn telefoon pas opstartte
Je moet veel internet voor heel te openen. Kan niet veel doen zonder betalen . Jammer
Dit spel kostte me 1 uur en 45 minuten om het te krijgen.
Ik kreeg te horen dat ik de update moest downloaden en nu ik het spel heb, kan ik het spel niet spelen en betaal ik de maandelijkse vergoeding van de drakenrijder. Niet onder de indruk dat ik elke keer dat ik me probeer aan te melden bij het spel teruggestuurd wordt naar het downloadscherm. Ik wachtte 3 uur en startte mijn telefoon twee keer opnieuw op.
Strike Force- 1945 War 街機 iit
Kan geen Nederlandse taal hebben
Ik verloor mijn hele account en ik had elke draak accepteren voor de kampioenen en premies en ik had alles max niveau omdat ik verkeerd op de samenvoegknop met facbook heb geklikt, repareer dit alstublieft
Over het algemeen is het een redelijk goed spel. duurt een tijdje om omhoog te gaan zonder geld uit te geven. Een van de tekortkomingen die me ervan weerhouden om het een hogere score te geven, is dat wanneer je vecht en je golven hebt, je drie draken hebt en je uiteindelijk overal met 4-8 of 9 draken met dezelfde 3 vecht. Als je tegenstander meer kan brengen draken waarom kan jij dat niet? of geef de draken die je al hebt in ieder geval een volledige herlading aan het begin van elke golf. voor mij is dat totaal een oneerlijke strijd. Je moet de boosts gebruiken om te winnen.
Goed spel, schokkende downloads! Moet elke ochtend downloaden alsof het vergeet dat ik het spel zelfs heb, zoek het uit!
Mijn waarschijnlijk. Draak krijgt vis. Ik voer draak en het stomme einde van de film gebeurt niet. ECHTER, terwijl ik dit schrijf, blijft deze app me vertellen de game bij te werken, ook al is de laatste update in de changelog van 28 oktober. Dus nu kan ik niet spelen, erg verontrustend.
DC Heroes & Villains verschijnen begin volgend jaar in de Apple App Store en ... Teenage Mutant Ninja Turtles: Legends en DreamWorks Dragons: Rise of Berk.
Ik heb Astrids Dragon gekocht, maar ik kreeg geen plaats om hem te plaatsen, dus ik duwde terug, maar ik verloor 150 runen en er staat dat het op Berk is, dus ik kan hem niet opnieuw kopen, fix dit alsjeblieft!!!
Vroeger genoot ik ervan, maar na de laatste update was ik alles kwijt. Letterlijk alles. Ik had alles gebouwd, bijna elke draak gekregen, veel tijd besteed aan het spelen van dit spel, er zelfs geld aan uitgegeven en nu moet ik opnieuw beginnen. Het zuigt. Dus nu heb ik er een hekel aan.
Leuk maar eenbetje sloom
Super aardig
Drachen: Aufstieg von Berk Simulation xbnc
Graphics hebben wat werk nodig, maar 9/10 game:>